Tuesday, October 23

Eu, Me and Myself

Mi-am facut blog..si-acuma ce..? Io m-am gandit k pot pune poze si scap..prietenii multumiti..nu pierdem legatura..se uita pe pozele mele si cica stiu ce se intampla cu mine- ce fac si cum ma simt- dar lumea zice k nu e bine..k trebuie sa scriu k sa fie interesant si sa ma bage in seama pe blogosfera..ok scriu dar ce..?
as putea sa-mi integrez blogu in miile de alte bloguri jurnal..sa vars pe hartia electronica ( prin tastatura pe monitor..si de pe monitor in sufletele "miilor" de cititori..) ce cafea am baut dimineatza, ce sandvis am mancat si ultimele barfe de la birou..as putea sa-mi prezint sentimentele si gandurile zilei respective..dar si aici e o problema..nu prea stau..pana ma hotarasc io sa ma apuc sa scriu gandul tushti..smoke makes "some"[gen me] melchead..
..ca toate celelalte genii si io ma pot numii putin neinteleasa..ideile mele sunt atat de spontane si unice k nici io nu le pot reproduce..
pana nu uit sa scriu..as putea scrie bloguri narcisiste..cred k la asta m-as pricepe destul de bine..
dar mai e o problema..in afara de faptul k n-am ce comunica in aceasta formula ma deranjeaza intreaga forma de comunicare blogosferica..ii lipseste caracterul personal- caci se adreseaza multimii..si..este prea centrata pe ideea de EU..eu scriu pt voi toti muritorii..asta am facut Eu azi..sau mi-e imi place asta..-tadam vezi link- ..anyway u get da point..dc nu fuck off..:P
In primul rand dc e sa vb despre mine pot spune atat: EU imi tratez prietenii individual si ma exprim pt fiecare in parte..astfel consider ca ii respect pe toti mai mult si nu cred k EU (ca personalitate si individualitate ) as putea fi redusa la cateva randuri de jurnal electronic..sau k asta imi va mentine relatiile cu prietenii..dar fiindca distanta geografica dicteaza in acest sens..din personalitate si individualitate cum ma credeam se pare k m-am micsorat..acum chiar asta sunt o mica creatura virtuala pe care trebuie sa o dezvolt..k altfel risk sa mor in mentalul colectiv al cunoscutilor (like all stars...citez Andy Warhol-Everyone's famous for 15 minutes!..) ..[si ma rog nush exact ce ar insemna asta k if u'r dead u don't care, right?]..dar sa zicem k inka n-am murit deci acum imi pasa si scriu..
intr-o buna zi sper k voi fi artista..nush ce fel de artista dar imi place ideea..si atunci voi avea cu siguranta ce comunica lumii intregi dar pana atunci ..
tre sa inventez un aparat de prins ideile ..ar putea fi amplasat pe retina..ceea ce ar fi tare k ar putea capta fotografic totu'..
EU m-am plictisit de scris..



No comments: