Saturday, December 29

is it pop

or art? what would you do for 15 minutes?..
of fame..pop a beer cap, pop a bullet, or pop art?



anul se incheie..multicolor..concluzii: am mai crescut, oamenii pierd paradisul over and over dar il pot regasi unde nu se asteapta, inka imi doresc sa locuiesc pe o insula la un moment dat, inka nu m-am saturat de societate, nici de calatorii, nici de petreceri, nici de fumat si alte vicii, pot termina facultati, mi s-au inmultit paranoile, mintea are o fortza f mare asupra corpului, frica poate sa ne domine, supravietuim chiar dc altii mor (pana cand, nu stim nu vom putea afla, nu conteaza) , moartea nu se invinge prin dragoste ca in sailor moon si alte basme; nu-mi place sa muncesc- asta stiam, sunt lenesa, tot nu am invatat spaniola, japoneza sau photoshop, macurile se pisha clar pe pc-uri, neaparat imi trebuie job creativ, din pacate imi trebuie job si probabil voi munci cel putin 30 ani de acum incolo, nu ma pot hotari ce master sa fac, anul asta a fost f dubios, l-am inceput si-l termin in afara tarii, imi vine f greu sa traiesc in exil chiar dc-s constienta k in .ro e f shit, prietenii de suflet raman tot cei de la 20 ani...etc..imi pasa prea mult de toate nimicurile si analizez prea mult..i work on not givin a shit..chill..just live!

No comments: